Kızlar merhabalar ben 13+6 haftalık gebeyim ve gebelikte ilaç kullanılmaması gerektiğini biliyorum şöyle bir durum var ki kulağımdaki küpe delikleri iltihap kapmış ve üzerine yatamıyorum dokunamıyprum bile daha öncede olduğunda antibiyotik krem kullanmıştım 2 günde geçmişti ama şuan antibiyotik krem sürmem de bi sakınca olur mu sonuçta deri üzerine uygulanıyor ama herhangi bi sakıncası olur mu araştırdım ama bulamadım bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi