glbyzgkhn Kızlar ben özelde doğum düşünüyordum lakin ayda 1 zam yapıyorlar fiyatlari çok arttırıyorlar devleti düşünmeye başladım Devlet şehir hastanesinde doğum tecrübesi olanlar bizimle paylasabilirmi Özellikte bursa şehir hastanesi varsa