Selamlar hamişler, bebekli anneler, anne olmak isteyenler 🥰💝
İlk bebeğimi doğumdan 2 gün sonra cennete gönderdim.. 5 ay sonra kızımın haberini aldık sonra 🤲🏻 Şimdi ise yarın kavuştay günü:) Bi yanım çoook heyecanlı, bir yanım nötr. Sağ salim bebeğimi canlı kanlı görmeden içimdeki nötrlük gitmeyecek gibi hissediyorum. 🥲 Bugünü kendime ve kızıma ayırdım güzelce dinlenip dualar edicez ☺️🤲🏻 Yarın öğlene inşaAllah kucağımda kuzucum🥹🥹 anne karnında son saatler 🥰 Bize dua edin teyzoşlarr 💝💝 Bizde tüm hamişlere, hamiş olmak isteyenlere dua ediyoruzz💝💝