Melikeadln Kızlar 4 cm açılmam var az önce doktordan geldim fakat nst de sancı cıkmıyo 38+2 oldum varmı bu durumla karşılaşan
Birsenvergili Melikeadln 39 haftadayım 3 cm Açıklıkla geziyorum dün sabaha karşı kahverengi leke gibi birşey geldi
Melikeadln Birsenvergili napıcam bilmiyorm hafif agrılarm var belimde ama nst de samcı yok o yuzden eve yolladılar
ozgeya Melikeadln ilk muayenemde benim de 4 cm açıklığım çıkmıştı ama nstde sancı çıkmıyordu.6 gün sonra doğum yaptım kendi sancılarımla☺️
Gamzeli21 Melikeadln benim 4 cm açıklıkla eve bırakmadılar doğum başlamış dedi hemen yatisimi yaptı ardından suni sancı 2 saatte doğum yaptım
Heaven1708 Bende aynı durumdayım. 4 cm açıklığım var sancım yok. Salıya kadar kendi gelmezse salı günü suni sancı vericekler. Benide eve gönderdiler
Melikeadln Heaven1708 sendede aşırı baskı oluyomu peki bnm sanki karnımdan cıkıck bazn agrılarm oluyo ama nst de cokmıyo sancı
Heaven1708 Dün karnımın içi acıyordu ve sertleşme vardı.bebeğim kanalda değil o yüzden fazla baskı hissetmiyorum. Doktor istirat et dedi bol bol. Bakalım inşallah kendi sancımla doğururum. Bu arada kaç haftalıksın