arkadaşlar moralim cok bozuldu ya gecen ay erken gebelik prodoktor testle pozitif görmüştüm baya belirgin hatta atmıştım sonra hastalandım ama doktora gittim yine doktor test hatası ya da düşük ihtimal kimyasal dedi neyse bu ay erken test yapıcam dedim ama diş doktoruna kanal tedavi randevum var neyse artimed gebelik testi yaptım bu ay pozitif baya sevindim bugün koyulaşma var mı diye iki ayrı markayla tekrar test yaptım ikiside negatif yani bu bozuk testler iki aydır beni mi buluyor bilmiyorum ama sinirlerim bozuldu dalga gecer gibi bugün gidip sağlık ocağında kan verdim diş randevum yarın diye artık eğer pozifitse ya artimed erken beta değerini buluyor diğer testler sıkıntılı ya da hayat beni heveslendirip hüsrana uğratmak için bozuk gebelik testlerini benim önüme cıkarıyor basına gelen var mı