Sevgigulsen 5+4 te kalp atışını duyduk.. ikinci hamileliğim. İmkansız oldugnu bliyorum ama yaklaşık 3 4 dakikadır kanım 3 4 saniye arayla atıyor nedendir ki
aslanprenses_ Sevgigulsen bağırsak hareketi ya da arar damarın filan o 🥰 20. Haftaya gel bebişin hareketleri işte bunlar diyeceksin.
Freyan Svm8261 ne hıçkırıgi daha bebek oluşmadı bile o haftalarda .Hissedilen nabiz atışı. Hamilelik sebebiyle vücut 2 katı kan pompalıyor bu da nabzi yani damarları daha çok hissetmeye sebep oluyor.Bu nabiz atışı bazen karinda bazen boyunda bazen kalbe yakın olabilir.
Zekiye45- aslanprenses_ bende 19+2 haftalıkım bir prensesim oluyor ama daha hissetmiyorum ilk hamileliğim inşallah hissederim artık🥹
BusraA-K Bende aynı durumu hissettim fakat vücudumda ki bu tepkileri anlamlandıramıyorum, merak ediyorum 😍
Zekiye45- aslanprenses_ dıştan da hissediliyor mu acaba eşim mesela koysa elini hissediliyor mu okadar şiddetli mi oluyor yoksa böyle hafif hafif mi oluyor ilk gebeliğim yA merak ediyorum 😅😅
aslanprenses_ aslanprenses_ eşim ilk 22. 23. Te hisseti. Ne kadar hareketli olursa olsun eşim elini karnıma koysa kızı nazlanıyordu ona. Dün ama 26. Haftada anca tam anlamıyla 7 8 tekmeyi arka arkaya hisseti. Sabretmek lazım 🥰
Zekiye45- Edaaa123 yaa okadar ha🤣🤣 inanamıyorum hiç hissetmedim daha sadece bir yere toplanıyor böyle yuvarlanıyor gibi okadar ve sert oluyor birden bi tarafım🤣🤣
Nigar22 Aynl şey bendede oluyordu burda post açtım kimse inanmadı ama ilk gebeliğimde öyle bişey hissetmemiştim 2. Gebelikte böyle bişeyle karşılaştım şaşırdım😄ama atar damar olduğunu söylediler
MF0127 Nigar22 bende ilk gebeligimde hep oluyordu doğuma kadar attı göbeğimin üzerinde. Şuan ikinci bebekte o yok ilki kız bebekti bu arada 😊