Benimennembirmelek Kızlar merhaba bebeğim 4 aylıkken sütüm kesildi şuan 8 aylık ve sütüm gelmeye başladı emzirmsem bişey olur mu
MasalAlparslanMom Benimennembirmelek önden biraz akıtıp bakın kanallarda kalmış sütün kokusu tadı değişik olur derler
Mommysu Benimennembirmelek O sütü sağıp dökün çünkü Sütün kalitesi gitmiştir ve anne sütüde ekşiyor maalesef. Sonra az bir şey tadına bakıp emzirebilirsiniz🤭
Benimennembirmelek Barbieeeeee cnm benim eşim cezaevindeydi o sıralar bende eltimlerde kalıyordum psikolojik olarak bitik haldeydim üstüne doğru düzgün yemek yiyememiyordum şuan çok şükür eşim çıktı kendi evimdeyim sütüm gelmeye başladı
Cceylann01 @“Benimennembirmelek”#p29021931içinde kalan sütü sıkıp taze süt gelmesini sağlayın aksi halde gögğste kalan kokulu süt içmez bebek