Bende jiletle aşıyordum ancak son haftalarım olduğu için ilk defa ağdaya gittim korkuyordum açıkçası ama sadece havalar sıcak olduğu için etkilendim onun dışında acısı dayanılmayacak gibi değil, ilk defa yaptırdım ve memnun kaldım. Birde jiletle alınca kaşıntı oluyor ağda tertemiz yaptı hiç kaşıntı olmuyor.