Busraaoazakk Hamilelikte 14+3 deyim ve iki haftadır tuvalette aşırı zorlanıyorum demir ilacına bile başlamadım daha. Tecrübeli olanlar varsa bilgilendirir mi lütfen bebeğe Bir zararı olur mu ondan da korkuyorum
Anonim3447 Busraaoazakk bende hamileliğimde çok çektim o yüzden activia kayısılı veya incirli burda biri tavsiye etmişti gerçekten iyi geldi bana kefir de günlük tüketiyordum iyi gelmişti
sfnr0 Busraaoazakk kuru kayısı ya da kayısı suyu tarzı şeyler yiyip içersen bagirsaklarini çalıştıracak tır. Rahat edersin
gamzecgr Busraaoazakk o haftalar da ben de kabızdım sürekli akşamdan bir bardak suya 2 tane kuru kayısı 1 çay kaşığı zeytinyağı koyun sabaha kadar beklesin sabah için onu içindeki kayısıları da yiyin ondan sonra da tekrar kabız olmamak için günde bir bardak kefir çok iyi oluyor
NazKara Busraaoazakk sabh aç karnına süt ve gece uyumadan önce bir bardak süt için sizi rahatlacaktir
Atomheartmother Pro probiotic verdi doktorum düzenli hergün içiyorum, o rahatlatıyor, bir de ilk üç ay çok şişkinliğim oldu ama sonra geçti. Şişkinlik ve kabızlıktan dolayı da ben de 15.haftada başladım demir ilacına, sidefer içiyorum bir yan etkisi yok
Nur_50 Busraaoazakk canım bende yaşıyordum çaresi altınkılıç sade kefir sabahları aç karnı iç birde lifli gıdalar tüket kayısı kompostosu yap iç