Ssanne 37 yaşındayım hatta martta 38 olucam 😞 33 haftalık hamileyim. Doktorum normal doğum diyo. Fakat ben korkuyorum. Tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. Öncesinde kötü tecrübelerimiz oldu maalesef. Bu yaşlarda sorunsuz bi şekilde normal doğum yapan tecrübelerini anlatabilecek biri varmı? 😞
cito83 bende ocakta 36 olucam benimde tüp bebek yaştan değil ama doktor enküçük bir riske atamam beklemeni istemiyorum dedi ve sezeryan dedi ben zaten korkumdan ne derse tamam diyorum
Ssanne cito83 bende doktorumla konuşup normal doğum istemiyorum demeyi düşünüyorum. Şimdiye kadar hep normal dedi. Bende sesimi çıkarmadım ama.. Endişelerim var 😞
Ssanne reinamm genelde 35 yaş üstünde normal doğum yaptırmıyolar biliyorum. Hele birde kronik rahatsızlıklar varsa.