Derinnmom Kızlar 12.haftadayım gaz sıkışması ağrısı oluyor, afedersiniz 2 haftadır kabız oluyorum 😒 ilaç da almak istemiyor insan, bana ne önerirsiniz 🌸
gamzecgr Derinnmom kabız için günde bir bardak kefir çok iyi geliyor gaz sıkışması için anca biraz yürüyüş o rahatlatır
aslanprenses_ Derinnmom asitli içeceklerden uzak dur. Yemeklerine kimyon ekle. Gaz yapabilecek yemeklerden uzak dur. Çok soğuk içme. Gaz sıkışması yaşadığında minik minik hareketler yap yürü çömelme hareketi yap. Az az beslen midene bağırsaklarına bir anda yüklenme. Doktoruna söyle magnezyum verebilir o rahatlatır. 🥰
mervemurat16 Derinnmom nane ile kimyon kaynatıp içebilirsiniz ben doktoruma sormuştum bu çay karışımı sorun olur mu diye sorun olmaz dedi.Ama fazla içilmemesi lazım 1 bardak falan
Derinnmom aslanprenses_ dediklerinin hepsini yapıyorum ama soğuk yani buzlu su buzlu meyve suyu soda çok içiyorum, doktoruma söyledim ama ilaç vermek istemedi yürüyüş yap dedi. Teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻
Derinnmom Sehseh normal zamanda işe yarıyor da hamilelikte hiç denemedim ama bugün yapıcam teşekkür ederim 🙏🏻
Derinnmom mervemurat16 ya genelde doktorlar önermiyor bitkilerin kaynatılıp içilmesini ama bende sorarım doktoruma teşekkür ederim 🙏🏻