Hizligonzales Prensessannessi ben oglumu orda dogum yapmistim ama 2sene oluyor gayet iyiydi guzel ilgileniyorlar. Yalniz simdi kizimi doguracagim hastanenin dogum paketine bakinca oraninki bana buraya gore daha az geldi acikcasi ama ilgi alaka gayet guzel ona bisey diyemem
Prensessannessi Hizligonzales şuanda hangi hastanede düşünüyorsunuz acaba paket ve ücretle ilgili bilgi verirmisiniz
Hizligonzales Prensessannessi systemde olacak ins 13bucuga anlaştık. Icinde oda susleme yenidogan yogun bakim bebegin ilk muayenesi misafirlere ikramliklar fotografci album kuafor diyetisyen destegi anne bebek bakim destegi vs mevcut hatirladiklarim.
Prensessannessi Hizligonzales evet çok iyiymiş sağlıkla gelsin inşallah ben daha konuşmadım paketleri hakkında bilgim yok bakalım neresi kafamıza yatarsa teşekkür ederim