Busrata33 benim 26. Haftada yükselmeye başladı değerler. 34 e kadar bilirubin , safra normaldi, 34 de onlarda coşunca ilaca başladım. Şimdi 36 yım. 37+ larda en geç 38 de alıcaklar heralde bebişi. Ben belirtim yok sanıyordum ama bacaklarım yara içinde ve bence belirti oymuş, dokundugum yer yara oldu kızardı ve izi geçmiyor. Saçma sapan bir durum