Merhaba kızlar , hamileliğimin başından beri hiç
Bir sorun yoktu bu konuyla ilgili . 25. Haftamda doktor plesentamın rahim ağzına yakın olduğunu söyledi .29 haftadayım şuan dün bir daha baktı alttan muayene ile . Rahim ağzını kısmen kapatmış dedi Sezeryan olucak doğum dedi . Çok korktum ama korkmana gerek yok Plesenta previa ile karıştırma dedi ağır iş yapma dikkat et dedi :( Başına gelen var mı böyle bir şey 😥