Birrrcan heleninannesi bana da öyle geliyor yaa şimdiye kadar con güzel geçti sanki son üç ay geçmeyecek gibi birde benim son aylara girdim diye tansiyonum yükseliyor benim için daha da zor geçiyor duaniza talibim 🙏🏻
heleninannesi Birrrcan benimde aynı şekil 25 haftadan sonra zorlanmaya başladım ilk 25 hafta çok güzel gidiyordu
yagmusuguz heleninannesi hem de nasıl 71 kaldı günler geçiyor mu geçmiyor mu çözemedim bi türlü 🤦🏼♀️ ama şu sıcaklar mahvediyor 😂