superstar_00 gittim bebek iri olduğu için baslı yapıyormuş nts den de alttan da baktı bir sorun yok ama erken doğum riskim olduğu için haftada 1 çağırdı haftaya perşembe gideceğim bebek çok hareketli cıktı aksine nts de ayakta durmayı yasakladı bebeğin kilosu haftası önde olduğu için aşağıya çok baskı yapıyor sebep olabilirmiş