Deryaa00 Kızlar doğumum yakın başka post açmıştım aşağı inmiş sancim çıkıyor korkuyorum ya bisey olursa doguramazsam bebeğim zarar görürse 😣😔 lütfen dua edin
123_321 Deryaa00 çoğumuz korkuyoruz ama normal doğumun verdiği mucizevi dayanma gücü bebeğini kucagına alıcağın anı düşün kötüyü çağırma odak noktan olsun ve acıyı düşünmeden allahım bir avazda seni kurtarsın ve hepimizi inşallah. Çoğumuz dünyaya bu şekilde geldik herkes yaptı bizde yapabiliriz bunuda unutma aşırı kötü bir şey olda bunca insan 3 5 çocuk yapmaz dimiii 😇😇
superstar_00 Deryaa00 içiniz rahat olsun farz edelim ki normal doğum yapamadınız acil bir durumda sezeryana alınırsınız sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız.
KahveliBirAnne Deryaa00 duamız seninle dogurrusun öyle düşünme kasma kendini bir avazda kurtarsın rabbim
Sahdormommy @“Deryaa00”#RABBİM E güven canım benim doğum çok uzun sürmüştü ama hamdolsun kötü hiç düşünmedim olumlu düşün hep ALLAH ne derse o olacak dua edeceğiz o en iyisini bilendir sağlıkla sıhatle doğur kuacğuansağlıkla al bebeğini
peri5860 Deryaa00 Aynı korkular bende de var ama kötüyü düşünme bence Meryem suresini aç dinle. Dua et.