4 gun once post acmistim esimle ilgili ayrılıyorum diye. Ertesi gun anneme geldim agrilarim var diye doktora gittik. Bebegimin kilosu az cıktı. Bu sefer kordonu 2 kat dolandirmiş o gunden beri esim falan aklima gelmiyor…bebegimde surekli aklım fikrim😔😔 neler yemeliyim kilo alsın diye ne yapmalıyım? 2 tur dolanması olan varmı nasıl oldu dogum? 30+2yiz şimdi. İnanırmısınız gözünü kocaman kocaman açıp oyle guzel bakıyorduki bana bebegim🤭🤭🤭 3 gundur aklimdan o bakışı gitmiyor ultrason resmine bakiyorum açıp açıp nasıl mucizedir yaa bu nasıl. Miniyim benim. Hepimizi Allah sag salim kavuştursun🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Bir birimize dua edelim guzel Anneler🤲🏻🤲🏻♥️ benim bebegimede çokca dualar edin sizde. Benimde bütün dualarım hepimize. Rabbim herkese versin bu minik mucizeden. Ogluma şimdiden o kadar aşıgım ki🥺♥️