G12s_18 Ama benim minik kızımın gelmeye niyeti yok gibi oda haklı en güvenli yer annesinin karnı 😍 Sizin bebislerin gelmeye niyeti var mı yoksa onlar da rahat mı 🤣
Merve800 G12s_18 bizimde son 8 ama kızın gelmeye hiiiç niyeti yok 🤦🏻♀️😂 inat olucak sanırım birazzz 🙈😍
Youngmotherr G12s_18 5 kaldı yarın doktoruma dicem suni versin alsın kalmasın içimde daha zorlanıyorum 😂😂😂
kucukbebek G12s_18 Kizim 40+5 gelmisti😅 simdi bakalim oglan kacta gelicek😂 arkadasimin ogullari 42 de gelmisti 4500kg🤦🏻♀️ Onun gibi olmaktan korkuyorum🤣