Ben şey yapıyorum ıslak mendil kullanıyorum ama böyle çoklu çoklu elime alıp suyun altında iyice yıkıyorum baya köpük çıkıyor sonra onları cam bir kavanozun içerisine koyup kullanıyorum 2-3 gün gidiyor bu şekilde pamuk zor geldi bana da böyle en azından daha sağlıklı gibi hissettim bir sürü köpük gidiyor