Nur_50 Seymasya prima premium care aldım 1-2-3 numara çünkü görümcem ablam ve yakın arkadaşım erkek bebek sleepy taşırıyor dedi molfix sarı fena değilmiş mavi öyle
ozley Seymasya molfix kullanıyorum memnunum. İlk olarak Sleepy bio natural almıştım Çünkü boyutu daha küçük yenidoğana daha uygun. O da güzeldi ama arkadan kaka taşırdı birkaç kez. Molfixin arkası lastikli kaka taşmıyor.
Mmz ozley molfixin hangi bezini kullaniyorsunuz peki ? Bende bio natural aldım arkadan taşıyor her defasında
ozley Seymasya yenidoğanda bez çok sık değişiyor. Bence uygun fiyatlı almak daha mantıklı o yüzden. Tercih sizin. 😊