Evrem_234
3 ay önce belden uyuşmalı oldum. Başta çok korkuyordum ama doktor ekini gerçekten çok önemli korkumu kaybetmeme yardımcı oldular. Belimden iğneyi vurdu sanırım doktorun eli hafifti ben hissetmedim sonra yavaş yavaş uyuştum. beni konuştururken bi baktım doktorlar doğumu yapmış oğlumu bana gösteriyorlar 🥰sonra dikiş falan derken odaya çıktım 3-4saat sonra uyuşukluğum geçti çok şükür çok ağrım olmadı benim
Sadece şunu demek isterim ne kadar rahat olursanız o kadar iyi sizin için şimdiden sağlıkla kucağınıza alın 🫶