36+3 haftalığı sancım olduğu için dün yatışmam istendi bebek için akciğer iğnesi banada sanciyi durdurmak için tansiyon ilaçları veriliyor ilaçları gözetim dışında veremeyiz dedikleri için yatış yapmak durumunda kaldım dün açılmam yoktu fakat ben çıkış yapmak istiyorum doktor pek istemiyor bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir misiniz