irem7 Kızlar Ankara Etlik Şehir Hastanesinde doğum için refakatçim eşim olabilir mi acaba bilen var mı odalar tek kişilik olduğunu için ben olabilir diye düşünüyorum
mervee19_ irem7 eşiniz kalabiliyor tek kişi kalabiliyor zaten o da isteğe bağlı kimi isterseniz benim kuzenim yeni doğum.yapti eşi kaldı ordan biliyorum bende Bilkent şehir Hastanesi’nde doğum yapicam orda da eş alıyorlar sorun olmuyor
Ggokmen irem7 ben gebe pkuluna gittim orada verilen bilgiye göre tek kişilik odaya denk gelirseniz eşiniz kalabiliyor ama odaların büyük çoğunluğu 2 kişilik 2 kişilik odalarda kadın refakatçi alıyorlar sadece
Minik-anne06 Bende Orada doğum yapacağım sanırım bilgisi olan varsa sevinirim doktorlar biraz orda rahat gibi ben rahatsızlanıp gittim damar yolumu kendim çıkarttım nst de tek kaldim vs. Bi garip geldi bana gece gitmistim halbuki
irem7 Minik-anne06 geçenlerde ben de sancı şikayeti ile gittim. Nst ye bağladılar 1 saat yanıma kimse uğramadı
irem7 Ggokmen odam tek kişilik ama refakatçi olarak kadın olması lazım eşiniz kalamaz dediler şuan yatışım yapıldı
Aysukuzey06 Bende orda dogum yaptim ese pek musade etmiyorlar kalacak kimsem yok esim disinda vs diye biraz diretice eşin odadan hic cikmamak kaydiyla aliyorlardi be yatarken. Biraz ricaci olmak lazim