birmeleginannesi_ Kızlar merhaba.. biz bebek istiyoruz ama hep bı aksilikler çıkıyor nasip olmuyor.. doktorum bu ay klomenden bahsetti bu ilacı kullanıp hamile kalan varmı aranızda? Herhangi bi yan etkisine maruz kalan yada ? Klomen hakkında tecrübelerinizi yazar mısınız kizlaarr 🪷
Gzd11gzd birmeleginannesi_ Klomen yumurta buyutmeye yariyor belli araliklarla kontrole gidiyosunuz yumurtaniz istenilen buyuklugune geldiginde de catlatma ignesi yapiliyor iliski icin zaman veriliyor. Çok etkili bir ilac oldugunu dusunmuyorum ben kullanmistim ise yaramamisti ama her bunye farklidir tabi
esinnnnn1 birmeleginannesi_ ben kullanmıştım bende işe yaradı iki kez hamile kalmıştım, kuzenimde aynı şekilde onunla 3 kez kaldı etkisi yok değil fazla fazla var , ignelerden sonra dinlenin doktorun dediği saatleri değerlendirin o saatleri atlamayın
Rukiyegarip birmeleginannesi_ ben kullandım canım hiç bi sıkıntı yapmadı bana klomenle hamile kalıyorum rahim duvarım kalın olduğu için. Kullanış şekli regl,in 5. Günü başlıyorsun hergun bitane iciyosun bittikten sonra dr kontrolü sana diyo hergun ilişki neredeyse 1 haftayı geçkin hergun ilişki klomenle şuan da 2. Hamileliğim salı günü doğumum var inş
birmeleginannesi_ Gzd11gzd doktorum önerdi bebek istiyoruz sürekli bı hastalık o bu çıkıyor artık ümidim gitmeye başladı cidden
filialunae Gzd11gzd Ne konuda işe yaramamıştı yumurta geliştirmesi konusunda mı yoksa soermin dölleyememesi ilacın suçu değil 🤣 Ben kullandığımda 6 yumurta gelişmişti ki çok düşük doz içirtmişti doktor ama döllenmedi maalesef hiçbiri hem de en az 5i çatlamış gözüküyordu. Klomene ve çatlamaya rağmen hamilelik olmuyorsa genelde eşte ileri doğru harekette düşüklük oluyormuş.
Birhayalimvr Mnos-332 canim kac yumurtan olusmustu birde catlama ignesi oldun mu sonrasi iliski nasil olmustu bu ay ben ilkkez denedim insallah tutmustur 😊
elifsen Ben Femara ve inositol kullandım ama çatlatma iğnesi kullanmadım. Doktor kontrolünde kullanılöası gerekiyor, dozunu günlerini ayarlıyor ve de yumurtlamayı takip ediyor
birmeleginannesi_ elifsen aynen benim büyümede sıkıntı yokta catlamiyo geçen hiç bişey kullanmama rağmen 20 mm di yumurtam ama neden catlamiyor bilmiyorum
birmeleginannesi_ Rukiyegarip çatlatma iğnesi oldun mu peki direk klomen içerek mi hamile kaldın canım
Birhayalimvr Musemma06 canimmkac yumurtan olusmustu caglama ignesi kullandin mi bn ilkkez kullandim sadece amh dusuk insallah bende de ise yarar. Iliski gun asiri mi demisti doktorun
Rukiyegarip birmeleginannesi_ direk klomenle hamile kaldım hep ilk ayimda hamile kaldım şükür beni zorlastirmiyor
2prenses_masal-oyku birmeleginannesi_ ben kullandım hemde iki sene farklı farklı doktorlar hep bana bundan verdi kıl kilo ne ararsan hepsi var şuan tavsiye etmiyorum onlarda diyo zaten hormon ilacı bu diye bidaha verseler asla kullanmam şuanki aklımla
birmeleginannesi_ Rukiyegarip iğne yapıyor musun peki çatlatma yoksa direk kullanıp mi hamile kaliyosun
Hilal0696 birmeleginannesi_ merhaba ben varım 🥰 klomenle 2.ayımda hamile kaldım 1sene arayla ikinci bebeğime kendiliğinden hamile kaldım Allah sana da en kısa zamanda nasip eder inşallah
Neroca birmeleginannesi_ evet ben kulandim onunla beraber mixovul diye bir fitil var regl bitigi gun basladim mixovula 5gun kulandım yumurtalama gununden birgun once bıraktım klomenide zaten adetin 3.günü başlamıştım 36 yasinda hamile kaldim ilk gebelik cok sukur suan hersey iyi gidiyor denemek istersen cnm
Birhayalimvr Neroca bende bu ay ilkkez denedim canim amh dusuk sadece senin kac yumurtan olusmustu birde iliski catlama ignesinden kac saat sonra denmisti
birmeleginannesi_ Neroca istiyorum da ilk defa olucak merak ediyorum hapın etkisini peki sadece hap mi kullandın çatlatma iğnesi de kullandın mi