Nur_b Hayırlısı olsun inşallah, sağlıkla gelsin bebiş ☺️ Yok canım ben normal istiyordum ama gebeliğimde belden kalçaya vuran sinirlerde ağrı oldu çok, bu da bel fıtığına sebep olmuş olabilirmiş ama şu an için bunu bilemeyiz dedi doktorum. Eğer normal olursam fıtığı çok zorlarız iyi olmaz dedi bir de onun ağrısı çıkar dedi o yüzden sezaryen kararı aldık 🙏🏻