Kızlar ben 3 senelik evliyim eşimde sorun yok bende de sol da 2,5 cm çikolata kisti ve sol tüp kapalı başka da hiç problem yok rahim filmi çekindim çatlatma iğnesi yaptırdım 3 kez (ovitrelle+klomen) yine oluşmadı eşimin tayin nedeniyle taşındığımız yerde çatlatma iğnelerimi yapmışlardı doktoru övdüler aylardır gidiyorum yumurta takibi yapıyor yumurtan büyümüş çatlamış ilişki olsun bugün yarın vs. Hep bu bi dünya para döküyoruz yaşım 28 29 a gireceğim zaman daralıyor benim için bi yandan artık 3 senelik te evliyiz hiç korunmadık ama olmuyor doktora gitmeyi bıraktım artık ya zaten ovülasyon testi ile uygulamalar ile herşeyi geçtim 1 gün dur 1 gün ilişki ile zaten yakalayabiliyorsun yumurtlamayı mantıken sizce doğru birşey mi yaptım bu şekilde daha çok strese giriyorum ve sırf çocuk olsun diye ilişkiye giriliyor bugün olacak diyor mesela aa kesin yapmalıyız işteyse bile gelsin kafası oluyor o derece çok kararsızım İstanbul’a filan gitmeyi düşünüyorum en azından bi aşılama vs farklı ilaç farklı tedavi uygulanır her ay gidiyorum bakıyor yumurtan büyümüş ilişki öneriyorum folik asit kullanmaya devam et deyip gönderiyor sıkıldım stres altındaym artık nolur bana bi akıl verin 😒