Esmaxzcv benim oğlum hep sakindi. Her gün hissetmeye 28-30 gibi başladım o da günde 5-10 hareket. Şimdi 36 haftayı geçtik 2-3 haftadır çok hissediyorum hissediyorum toplanıyor,dönüyor bir şeyler yapıyor. Ama hep sağlıklıydı şükür. Doktor mizacı böyle dedi .