Merhaba anneler ve anne olmak isteyenler 🌹 Doğumdan sonra ben 1 kez adet oldum oda ilaçla oldum sonra 4 aydır yine olmuyordum doktor 1 seneye kadar normal dedi içime mi doğdu test yaptım anında pozitif 6 haftalık hamileyim korunuyorduk aslında ilk bebeğimiz tedavi ile olduğu içinde çok önemsemedik sanırım o kadar duygu yoğunluğu oldu ki kızıma baktıkça içim eriyor benim gibi arka arkaya doğum yapan var mı beni neler bekliyor teşekkür ederim 🙏