Conaskimi Misbah son 13 sezeryan 🙏korkumda var tabi ikinci sezeryanim aslında gerçi 12 sene geçmiş 😀🙈
Esengul06 Son 2 aydır 1 ayım var 😀 zaman geçmiyor sanki ama şaka bir yana 25 günümüz var hayırlısıyla ❤️🥺🥹
Aslidemirel34 Misbah uygulamada 53 yazıyo 3 uncu doğum ve serklajlıyım erken doğum rıskım var bakalm ne zmn gelıcek bellı olmaz gününde yada erken hayırlısı saglıcakla alalım kucagımıza ınsallah
Ranakzrn Misbah son 12🙏🏼 artık doğsun istiyorum ama normal olacağı için doğumum oğlum istediği zaman gelecek beklemedeyiz😅