Glsh97 vallaha benim de son 38 ve bu zaman kadar normal doğum diyordum doktor 37.-38. Haftada gelir dedikten sonra bi korku bastı beni. Zaman yaklaştıkça korkmaya başladım normal doğumdan… ne yapsam bilmiyorum 🤷🏻♀️ Allah hepimizin yardımcısı olsun 😊