hatice__1 ben o kadar çok para döktüm ki ahmet Yıldızbakan var doğal tedavi diyor instagramda bakarsan görürsün . Ona bile gittim denize düşünce yılana sarılıyor insan o anlık duyguyla herşeyi yapıyorsun inanılmaz para döktüm ben şuan pişmanım keşke direk tüp bebeğe başlasaymışım dedim . Evet şuan transfer günüm belli olacak regl olmayo bekliyorum canım . Doktorum Gökalp Öner instagrmadan bakabilirsin sana da fikir olur belki .