Herkese merhaba, 33+2 olduk. Haftaya kontrolüm var. Bebeğimin suyu ve kilosu iki hafta önde. Gebelik şekerim var. Doktorum böyle giderse riske atamam sezaryene alırım dedi. Sezaryen gününü kaçıncı haftada belirlediniz? Bir de acaba 38+1’den sonra bir sorun olmazsa doğuma alırlar mı?