Lindam06 bana da oluyo bu halen geçmedi maalesef dışardan her geldiğimde sanki ev kokuyor hissediyorum aslında hiçbir koku yok. benimde kedim vardı o bile bana ağır kokmaya başlamıştı kumu mamasını hep eşim hallediyodu , odası bile kokuyordu o derece, girmiyordum hiç. şimdi yine var ama eskisi kadar ağır değil