HarunEmineabuk 35+3 oldum ellerim ayaklarım birden şişti çok rahatsız ediyor hareketlerim kısıtlandı nasıl geçirebilelim 😏😞😞
Mavi20 HarunEmineabuk ay ben bugün post açtım korkuyorum bide bilmiyorum. Gece ellerinizde uyuşma iğnelenme oluyor mu
kardeleng HarunEmineabuk belki bol su tüketimi ve hareket azaltabilir ödemi.Çok fazla tuz tüketmemeye çalışın.
Sedayznn Mavi20 ben onu 32.haftdan beri yaşıyorum 😀su an da felaket Masajlar Magnezyum ilacı egzersizlerle duruyorum sinir sıkışması oldu ödem yüzünden
Mavi20 Sedayznn ruh hastası gibi oldum ayağımı kontrol ediyorum elime bakıyorum gece bebeğim hareket ediyor mu diyorum 😂🥺 arkadaşım 8.5 aylıkken bebeğini kaybetti ondan etkilendim sanırım saçma bi hal aldım resmen sürekli doktorumu taciz ediyorum 😳😂
ozgesel1seyler HarunEmineabuk ananas tuketin. Hem hamilelik icinde cok faydali hemde sislikliklere birebir
Mavi20 Sedayznn kesinlikle haklısın okumamaya çalışıyorum açmıyorum bazen yanlışlıkla dokunuyorum bazen başlıklar yanıltıyor bi doğuraydık sağlıkla 🙏
HarunEmineabuk Ya yoktu birden oldu ti da çok az tüketiyorum normal Doğum istiyorum engeller diye korkuyorum
Pelus Su tüketiyorum,ayaklarımı uzatıyorum,tuz az tüketiyorum vs vs durduğum yerde şişiyorum hissediyorum,eşim bile diyor şişmeye başladın diye..ağrı yapıyor,bacaklarım kütük gibi oldu,ayaklarımın altı acıyor yürürken:(