Eylul_annesi52 Kizlar 11+3 haftalik hamileyim bugün aşırı bel ağrım oldu buda beni korkuttu ikinci hamileliğin normal mi kontrolüme de var daha bende Bi sorun mu var diye düşünmeye başladım açıkçası
zeynozey Eylul_annesi52 2. Gebelik benimde bunda inanılmaz bel ağrısı yaşadım… 20. Haftalarda korse takmadan ayakta duramaz oldum. 30 da geçti çok şükür. Kız bebiş bele vurur diyolar 😂😂 ilki erkekti böyle bi durum yaşamamıştım agsksj
Eylul_annesi52 zeynozey daha 11 haftaligiz bir oğlum var tabi gönlümüzden kiz geçiyor ama tabi nasip sağlıklı olsun da ama gerçekten iki gündür çok aşırı bel ağrım var zorlanıyorum ayakta durmakta
zeynozey Eylul_annesi52 hamilelik korsesi öneririm canım doktor tavsiyesiyle kullandım bende iyi geldi çok şükür yoksa ayakta duramıyordum