Aseleft Öğlen gibi sezaryen olacağım tam 38+0da. İnşallah ben de yarından sonra buraya pozitif sezaryen doğum hikayem diye başlık açarım, dualarınızı bekliyorum ismim Tuğçe teşekkür ederim şimdiden ♥️🥰
Sudeeee Aseleft ayyyy bende olucam 11 de yatış verildi 12:30 sezeryan çok heyecanlıyım ikinci sezeryanım olucak biraz panik var . Belden mi olsam genel mi çok kararsızım ilk doğumum belden :) uyuyamıyorum heyecandan kalbim pıttt pottt
Aseleft Sudeeee ben de 11de yatış 12:30-1 gibi doğum denildi size zaten yazicaktim haftamiz günümüz her seyimiz ayni. Rabbim saglikla kucagimiza almamizi nasip etsin inşallah 🥰♥️
EmreBeyiBeklerken @Aseleft @Sudeeee ikinize de hayırlı doğum inşallah 🤲 güzel haberlerinizi hikayelerinizi bekliyoruz canlar 🌸