Kızlar yine bir evham postu :) pikniğe gittik orda da çiğ sucuk doğramak zorunda kaldım sonrasında unutarak elimle yemeklerden yedim sonradan aklıma geldi ve çok huzursuz oldum. Bir de mangal yapanlar hem çiğ etleri diziyor sonra elleriyle servis yapıyorlar ya, sizce bu iki temastan sorun olur mu :( çok da yemedim aslında ama daha önce yaşayan vardır eminim danışmak istedim