EdaDeyis 33 haftalik hamileyim idrar yolu enfeksiyonum çıktı doktor fitil verdi kızlar kullandim ama acayip kaşınıyor yikamamak için zor tutuyorum kendimi ilk kullandigimda böyle bişey yaşamadım şimdi niye kasindi acaba
xbebegimx EdaDeyis benim her kullanmamda oluyor ama bi kac gune kendisi geciyordu Sizinki de hemen gecer insallah
EdaDeyis xbebegimx biraz hafifledi çok şükür demek yan etki yapti bir an cok korktum teşekkür ederim 🙏🏻