Gmzeakky Arkadaşlar birden tuvalette bisey pıt etti ve değil bardak kovadan dökülür gibi suyum geldi şimdi hastanedeyim 2cm açılma var ama sanci çok yok arada Bi cikiyo iniiyo ama çok heyecanlıyım ne olur dua edin çok korkuyorum
heleninannesi Gmzeakky Allah hayırlı ve kolay bir doğum nasip etsin canım benim Allah yardımcın olsun inşallah 🙏
Seyhan494 Gmzeakky Allah yar ve yardımcın olsun tek avazda sag salim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı da bize olsun 😇
Habibe-78 Gmzeakky bende de 2 cm açılma var ama tık yok Allahım saglıkla kucağına almayı nasıp etsın bana da bekleyen herkese inşallah bı avazda kurtarsın
Bsrcvk 39+5 olduk tık yok gün geçtikçe heyecanım artıyor ne olacak nasıl olacak diye rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 Dizide tek nefeste kurtarsın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sultan2533 Gmzeakky benimde 7 ağustosta aniden suyum geldi doktora gittim 1 cm açıklığım vardı tam 24 saat sonra doğurdum bebeğimi geçmiş olsun süreç yavaş ilerleyebilir korkmayın
zeyenp5524 Gmzeakky korkma canım sen ne kadar sakin olursan hersey o kadar rahat ilerler Allahım kolay dogumlar nasip etsin inşLlah bizide haberdR et mutlaka banada dua et 3. Bebişi kız olsun hayırlıysa diye bu ara rabbim ewlat hasretıyle sınamasın kımseyi olmayan isteyen kullarınada nasip etsin onlarada dua et sancı çekerken
Blossom Gmzeakky Bir avazda doğur, sağlıkla kucağına al inşallah. 🌸 Evlat sahibi olmak isteyenlere de dua etmeyi unutma lütfen. 😌
Gmzeakky Doğdu kizlar😪 sadece çok zor ısındım hep yanlış nefes aldigimdan biraz nefessiz kaldı önlem amaçlı küveti olan başka hastaneye sevk ettiler