berjerdekikaolikalev FHKK teşekkür ederim Sizde kendinize çok dikkat edin umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰
Devran Benimde ilk üç ay içinde kanamam vardı ama damla damla iğne oldum 3 günde 1 progestan hap kullandım 3 aydan sonra cinsel ilişkiden sonra kanama oldu 1 damla gene hap ve iğne oldum şuan 20+3 günlük olduk kanamam yok bebeğimde iyi çok şükür demek istediğim iğnelerinizi aksatmayın Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏
Ceylanim FHKK progestan vermistir muhtemelen bebek ne kadarlik yerlesme kanamasida olabilir yani 6 yada 8 haftalik falansa korkma her gebelikte olur yasanir o sikintilar bol bol dinlen iyi beslen saglikla gelsin minik 😉😉