Bugün sabah doktor kontrolüm vardı nst sancı yok normal çıktı kordon dolanması plesanta kireçlenmesi sebebiyle pazartesine sezeryan günü verdi. Eve geldim 2 saat sonra aşırı bulantı kusma başladı acile gittim bulantı serumu yedim biraz hafifledi 2 saat sonra tekrar bulantım başladı tekrar kustum. Sonra hafif hafif düzenli aralıklarla karnım sertleşmeye başladı takip ettim 5 dk da bir 30 sn sürmeye başladı acile gittim nst de düzenli sancı çıktı ancak doktorum eve gönderdi sabaha kadar devam ederse sabah sezeryana alcam dedi şuan evde sancı çekiyorumm…
Dua edin bana..