_ozlemmdgsnn bak ne güzel düşünüyorsunuz, gönlünüzü ferah tutun☺️ amin inşallah, hepimiz sağlıcakla yavrularımızı kucağımıza alırız☺️ 13.haftamda bende de orta risk çıkmıştı haliyle biraz üzüldüm. Ama sonra kendi kendime böyle bir muhakeme yaptım ve rabbime bıraktım, hiç umudumu kesmedim. Sadece kendime ve bebeğime odaklandım. Şu an 29.haftadayız maşallah oğlum iyi gidiyor, ayrıntılı temiz çıktı. Sadece böbrek genişlemesi çıktı o da çoğunlukla doğumdan sonra kayboluyormuş. Onu da düşünmemeye çalışıyorum sadece bebişe odaklıyım😌