aaslim Bugün tuhaf hissediyorum, vajinamda inanılmaz baskı ve hareketlenme var, hareketleri o bölgemi çok acıtıyor, bu sadece bebeğin kafası aşağıda olduğu için olan bi şey mi?
Leylmom aaslim kaçıncı haftadasın. Bende bu akşam orda hareketlerini hissettim ve çok acı veriyo Gerçektn
Seyhan494 aaslim bende aynı şekilde hissediyorum bunlar sadece aşşagıda olduğu için mi yoksa kanala girdiği için mi oluyor merak ediyorum bilen biri umarım yanıtlar
mervee19_ aaslim benimde o şekilde 2 3 gündür dün hastane kontrolüm vardı bebek kanala indiği için baskı yapıyor dedi doktorum sadece o bölge ağrı acı hissediyorum karnında sancı hisediyormusun dedi yok dedim bebek baskı yapiyordur dedi şuan 41 haftaligim
Tgcgkhn aaslim 35 haftalığım aynısı var kanalda olduğu için baskı yapıyor maalesef hareket ettikçe açılma oluyor gibi 🤦🏼♀️
Mathildaaf Tgcgkhn bende aynı haftadayım vf sürekli bu problemi yaşıyorum kasıklarımda aşırı ağrı ve baskı oluyo hareket ettikçe daha da artıyo çıkıcakmıl gibi nedir acaba bu
Tgcgkhn Mathildaaf benim erken doğma riski var bebek doğum kanalında olup ciddi bir ağırlık yaptığını söyledi doktorum çok ayakta kalmaman gerekiyor çok oturmaman gerekiyor dedi 🤦🏼♀️
Bilgesu_35 Bende 32+2 deyim. Ayağa kalktıkça vajinada bi baskı ağrı oluyor yürürken zorlanıyorum sürekli değil ama günde bikaç kez yaşıyorum. Nedeni ne olabilir