Zezeee Acilde parol serum takmışlardı bana 6 haftalık felandı o biraz iyi gelmişti gece uyumuştum ama 1 hafta çektim hamileliğin başı diye birsey vermediler 3-4 aylıkken aynı dişim apse yaptı kanal yapalım dediler antibiyotik yazdılar apse geçsin diye ama yaptırmadım antibiyotik kullanınca geçti o kadar çekmedim ağrıyı