Zeynosarel Adete 3 günüm var kahverengi leke geliyo ve arada adet olcak hissi başka belirtim yok. Sizce yine kimysal mı iki testi de bu akşam yaptım yron sbh yine deniycem bakalım. 6 ay önce kimysal geçirdim 2 senedir olmuyor 1 de dış gebelik geçirdim 🥴
Blossom Zeynosarel Kahverengi leke yerleşme kanaması da olabilir. Ama adetin üzerinden birkaç gün geçince mutlaka 2 günde bir kan verip düzenli artışı takip et. Dış gebelik geçirmişsin biliyorsun çok sıkıntılı bir durum. Lütfen temkinli ol. İnşallah sağlıklı gebeliktir.
Tklc Zeynosarel dış gebelik de geçirmişsiniz bence hemen kandan bir doktor ile takip yapın şuan testinize göre gebesiniz çünkü
Pamuk Zeynosarel 2gunde 1 kan verin.Kotu düşünmeyin.Benimde oldu kanamam olabiliyor bazen önemli olan tedbir almak.
Zeynosarel Tklc evet canım ama yinede adet günümü bekliycem belli olmuyo hayırlısı olsun hakkımda cok tşkkr ederim 🥰
Zeynosarel Tklc birde dış gebelikte tek kasıkta agrı olmuştu suan öyle bi agrım yok ama inşallah degildir
Tklc Zeynosarel inşallah değildir canım bu koyulaşmaya göre değil gibi duruyor ama düzenli artış olup olmadığı kandan daha net belli olur
Meryeminannesi20 Zeynosarel benim adete birgün varken 400 lerde çıkmıştı muhtemelen yerleşme kanaması şuan yaşadığın ama yinede ağır işlere girme uzan dınlen ve kısa zamanda bi kadın doğuma görün adetin bi hafta geçince