Gunay_2412 tabiki korkutmak istemem ama bilinçlenmelisiniz bence çünkü bana bu soylenmemisti bilsem yaptırmazdim doğuma girdim 10 30 da doğum başladı 10 45 de uyandım acıyla acı uyandırdı bendi zaten çektiğim o acı sonra 6 saat çektim canım asla tatlı değildir mızmız değilimdir yani serum falan taktılar ama maalesef öğlen 3 e yakın tamamen rahatlamış hissettim ve 5 buçukta ilk ayağa kalktık ama spinalde kuzenim oldu yeni 4 arkadaşım oldu burda bı kaç kişiye de sordum ayak uyusuk olduğu için uyuşukluk geçene kadar dikiş ağrısı geciyomus yani acısız bebeğini doğuşunu goruyosun kucağına veriyorlar o anı yasiyosun ve ağrısız hepsi bunu söyledi ben bu kez spinal olucam genel olmak asla istemiyorum acayip korkuyorum