Verdocan Bir kız çocuğu dünyaya getirecem hiç sancım yok ara sancı bile yok resmen bu çocuk doğmicak gibi 😂😂😂
Irmakselim Verdocan benimde oglum olucak allah izin verirse hic sancim yok haftaya acilma varmj bakicaz . Saglikla kicsgina al insallah nazli kizimiz herslde :))
Almanyagelini Verdocan Benim de 15günüm var, bugün annem de geldi, oğlum olacak nasipse, 1-2 gün ananen dinlensin, sonra gel diyorum ama hiç gelecek gibi durmuyor 😀
Verdocan kbra97melegi ah o anı bekliyorum insanlar bana senin doğurmaya niyetin yok gözüyle bakıyor çok can sıkıcı bir durum
kbra97melegi banada diyorlardi bilirim o duyguyu hergün tribe giriyodum bugunde doguramadim diye 40+5 te kuzum sıkıldi geldi simdi 76 günlük olduk bile teyzesii ❣🙈
Verdocan kbra97melegi kbra97melegi oh maşallah darısı başıma inşallah ömürlü olsun evladınız kanınız canınız ❣️
Verdocan Almanyagelini erkek çocukları gününü bekler der herkes kız doğar derler yok anam bizimkinin hiç niyeti bile yok 😂
Verdocan Almanyagelini kayınvalidem gezmekten doğuramazsın sen bu çocuğu diyor 😂 doktor yürüyüş diyor kadın evde otur diyor 😂
Almanyagelini Verdocan Bugün görünce annem de bana senin doğumuna daha var, belli dedi 🤦🏻♀️ Bir yandan da istiyor ki gelsin de görelim 😀 Vakitlerini geçmesinler de, sağlıkla kolaylıkla gelsinler inşallah 😊
Verdocan Almanyagelini annemin sürekli söylediği bir söz var bu aralar bana Sen kafanı yorma o öyle bi anda gelir ki sen bile anlamazsın diyor İnsan istiyor artık gelsin sevelim diye hayırlısı artık