Merhaba hanımlar Gerçekten korkulacak bişey değilmiş bugün öğrendim size Trabzondan yazıyorum.İlk gebeliğim Kızım dünyaya 09.08 öğlen 13.30 da merhaba dedi Müsait zamanda size herşeyi anlatacağım Baştan sona doğum hikayemi yazacağım Sadece dikiş ağrım var ve gece hiç uyumadım biraz yorgunluk var.