Merve_nurkacar ya beni de haberdar edin durumdan. :) benim de önden gidiyor bebek. 36 ya yeni girdim kaşıklarım gece uzanırken fena ağrıyor. Arada adet sancısı oluşuyor tabi. Normal doğum da istiyorum ama bebiş doğmazsa kilosu artarsa sezeryan olurum malesef ki istemedigim bir şey.